Friday, April 30, 2010

Senyum yang hilang.


Ku toleh...ku renung ke depan,
namun masih lagi aku di belakang...
Menyapa kiri dan kanan...
riang, masih lagi ku anggap duka...
Berpaling aku ke belakang...
silam, tangis aku sendirian...

Maaf... tenang aku hanya seketika,
tawa kadang aku terpaksa...
Jiwa aku selalu meronta,
resah aku di mana-mana...
terima akulah jua...
Tiada silap, namun masih ada gurisnya...

fahami aku...
aku jua tak mengerti...

Bukan takdir aku salahkan...
redha, aku masih hambanya...
Masam mencuka bukan sengaja...
kelat, fikirku penat...
tenat...

Lekas... aku masih tercicir,
lambat... aku pula meraba,
tangguh... aku berhenti.

Diri, siapa mahu mengerti...
luah, jauh skali...
Bibir ini kering...
cuba ku basahkan dengan senyuman...
senyum yang hilang...

Usah peduli...
Dunia aku, aku hina...
aku kotor...
jauhkan diri dari realiti ini...

Sedar...
diri aku, tiada layak menagih simpati...
kuburkan sahaja senyum itu...
Terkapar sepi...
aku rela, melara keji...
aku sendiri, diri ini tiada lagi...



Avenged Sevenfold - Seize the Day .mp3


Berlari Ke Langit (Zechs Theme)

2 comments:

SufatihaNur said...

lara hati ke ni??? sayu lak rasa...

Zechs said...

melara sngat ni, senyum pun kelat..
nak tulis lebeh nanti orang anggap menagih simpati..

takut, sedeh, risau semua ade nih.

ape dah jadi blog infinityofsea takleh buka? tukar URL ke? atau PC zechs ni yg kna tukar...