Saturday, April 24, 2010

New Custom for my Character

Custom baru beli
hahaha baru nampak sikit
mahal beb! kat malaysia pulak takde Topup EG-Dekaron
so faham2 lah kalau nak topup mmang cukup seksa prosesnye.
kna beli gne dolar plak tu.
bukan nak buang duit cume ni aje hobi aku,
buat isi mase terluang aku,
aku bangga hati selagi aku tak sentuh dadah
dan tak buat jenayah
(termasuk penderaan psikologi)

tak nampak macam HERO pun,
macam predator kacukan alien ade lah.
ni armor baru yg GM kluarkan baru2 ni,
aku blum nak (+9) lagi.

aku bermain game online hanye kerne nk mencari kawan2 dan knalan baru,
alhamdulillah bnyak kawan yang aku jumpe.
kawan yg tak pentingkan rupe, tak pandang harte berjuta,
TQ to all my friends dari EG-Dekaron ke Jin Online(server Tun Teja)


Happy aku hari ni.
aku cadang hari ni nk level up kan dan reborn utk kali ke-4


Avenged Sevenfold - Seize the Day .mp3


Berlari Ke Langit (Zechs Theme)

0 comments: