Friday, May 14, 2010

Alasan.

Sejarah tak mungkin berubah
Biarpun airmata tertumpah

Sekali terluka bertahun kurasa
Bisanya tak mungkin kan hilang

Dipandang semakin terkenang
Asmara kita terpadam apinya
Perang kerinduan dalam bara cinta
Sepi dan tak mungkin membara

Jangan kesal berakhirnya cinta
Kerna itu kau inginkan
Aku yang setia dia yang kau puja
Kesal apalagi perpisahan

Di kamar hatiku dia yang menunggu
Untuk apa aku menantimu

Tak guna kau tangiskan
Sesal dengan kepedihan
Kerana pintu hati ini
Tak mungkin terbuka kembali

Kalau ada rindu padamkanlah saja
Tak mungkin aku menerima
Biarlah sejarah cinta kita dulu
Menjadi kenangan lalu

Walaupun kasihku padamu
Bagai jatuhnya embun kedaunan
Namun hati ini sedikit pun tidak
Berdendam denganmu selamanya

Biarlah kita tidak bersama
Tapi ku masih bertanyakan khabar
Hati masih sayang bukannya kekasih
Cumalah bak teman biasa


lagu ni ade kaitan lam sejarah cinta aku,
malas nk ulas lanjut kang provoking plak.
dah jadi adat bile kite dicinta kite dipuja,
bile kite di benci kite yg dicaci.
pnah gak story about her just telling the truth(kat blog Berakit Ke Langit),
tapi pe yg dapat cume sms yg minta aku delete post tuh,
bgus tak?
skarang dia rase pe aku rase,
sedeh gak jdi kat orang kite syang(aku tak pnah dendam die)
ape pun law sape2 terbace post nih,
doakan lah kebahagiaan die k,
moge die jumpe manusia yg betul leh jage die n mencintai die sepenuh haty.
aku sebenarnye dah terpadam lam memori idup die.
yelah break ngan dye awal tahun 2008
(atas permintaan die coz tak yakin ngan aku),
mane nak dye ingat aku nih.

walaupun dah berpisah aku masih lagi gi media2 yg die buat,
sekedar nak tahu berite n keadaan die....

thanks my malay gurl....

0 comments: